esmaspäev, 15. oktoober 2007

üle kuu aja iseseisvat elu

Nüüdseks olen selles riigis veetnud juba paar päeva üle kuu ja olen jätkuvalt elus. Rüperaali sain ka kätte ja kui mõningad windows vista defektid ja skype mitteühildumine siinse interneti vm.-ga, on tegemist hämmastava masinaga.

Praegu olen lõunapausil, (üks türduk minestas muideks loengus ära) kommenteerisime üksteise esimesi katsetusi keskformaadi ja slaidfilmiga. Meie rühm võitis lemmikuhääletuse.

Rory remiksib kõrvaltoas regelugu ja pasta keeb.

Tegelikult tahan siia kirjutada pikema kokkuvõtte möödunud kuust ja tutvustada teile mu korrusekaaslasi, aga praegu ei ole aega. Et te teaks, Holly asemele kolis sisse ajakirjandust õppiv Alex.

Kommenteerin ka eelnevat Kati postitust:

Ka mul on järjest vähem kirjutada - rutiini osas olen nõus. Minu korterikaaslased tulid aga jalkat vaatama kuna tegemist on nende kodumaaga. Nii ka mina. Olin ainuke eestlane SU baaris, nägu värvitud ja puha. Peksa ei saanud. Tööl tulid küll mõned inimesed nina alla hõõruma.
Soe on siin ka.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Kas te Liisi ja Krissut ka telekast nägite ! ?