kolmapäev, 17. oktoober 2007

britistun

Täna Fear and Loathing in Las Vegas-t vaadates (ja lugege kindlasti raamatut ka - ma laenasin Rorylt ja nautisin väga) märkasin, et olen britistumas. Esimene refleks lõputiititreid nähes oli, et ta sõidab ju valel pool teed.
Oleks vaid, et ma nende kuradi kahe erineva kraaniga ära ei harjuks. Need on õudsad.

2 kommentaari:

Karoliina ütles ...

Mul juhtus täpselt sama asi! Vaatasin ameerika filmi ning mõtlesin, miks nad valel pool teed sõidavad. Ma kavatsen siin üks hetk selle ohvri leida, kes mu rooli laseks (siin ei tohi muide alla 21aastastele isegi autot laenata).

Kuid kahe kraaniga ei ole võimalik ära harjuda, mul pidevad tulise vee põletusjäljed, sest meil on igas kraanikausis kuum ja külm vesi erinevates kraanides ja mul läheb pidevalt sassi.

Anonüümne ütles ...

"õudsEd" oleks tegelt õige :)