reede, 21. september 2007

tehtud.

Tööintervjuu läks tundub, et hästi ja kui kõik samas tempos edasi läheb, peaksin järgmisest nädalast tööle saama. Miski päris lukus veel ei ole, homme selgub edasine, aga mulle jäi positiivne mulje. Töötunnid on tapvad (õhtul kümnest hommikul kolmeni), nädalavahetused tööga kinni ja meile antava varustusega tundub pildistamine nagu tellisega klaveri mängimine. Samas peaksin nende rahadega esialgu iseseisvalt ära elama.
Nagu ma vist juba mainisin, on tegemist klubis pildistamisega. Ennist jäi mulle mulje, et firma pakub teenust kõigile kohalikele meelelahutusasutustele, aga tuleb välja, et tegutsetakse ainult ühes kohalikus klubis nimega Moda. Õnneks on esimese nädala jooksul seal käinud päris mitmed minu uued tuttavad, seega võib loota, et tegu on popi kohaga. Klubi saab fotograafi talumise eest pildid oma kodulehele, firma teenib oma kasumi aga kohapeal prinditavate-tehtavate meenete müügiga. Põhiliselt vist võtmehoidjad ja krediitkaardisuurused ja veidi suuremad lamineeritud fotod. Ühesõnaga pildistamise osas prognoosin suhteliselt tuima liinitööd, toodete müümise koha pealt tuleb ehk pisut põnevam. Samas olen juba nüüdseks täiesti piisavalt purjus britte näinud. Nagu allan veel armsal Eestimaal ütles - ees seisab raske põli.

Lisaks päristööasjadele käisin täna ka SU ajalehe Space esimesel koosolekul ja andsin ennast fotograafina üles. Selle eest küll raha ei saa, küll aga uusi kontakte ja kogemusi.

Jäin küll registreerimisega pisut hiljaks, aga homme loodan minna rahvusvahelistega ekskursioonile. Seekord küll juba mitte tasuta, vaid kuue naela eest, aga ikkagi.

Samuti venib jätkuvalt minu laptopi-saaga. Teisipäeval vist selgub lõplikult, kas saan ta kohe kätte, või tuleb plaanid ringi mõelda. Tutvun igaksjuhuks juba kohalike hindadega.

Kommentaare ei ole: