laupäev, 8. september 2007

sissejuhatus vol.2

Kõigepealt pean ma ikka ära mainima, et oli suur au ja heameel, kui Paul eile selle ühise blogi idee välja käis:) Üksi ma poleks sellega tõenäoliselt niipea hakkama saanud.
Igatahes teadmiseks teile kõigile, et mina sõidan ära Cardiffisse 19.septembril. Ma olen sunnitud lendama läbi Amsterdami. Ilmselgelt ma muretsen liiga palju, aga ma hullult kardan, et ma jään lennukist maha või kaotan pagasi ära või juhtub veel midagi hullemat... Rääkides asjast, siis kes ikka veel ei tea - ma õpin seal filmi, telekommunikatsiooni ja prantsuse keelt. Keldi keele õppimine jääb ära (vähemasti alguses) Ma mõistan, kui paljud minus just praegu pettuvad, siirad vabandused:D

Kui ma seal mitte-nii-väga-kaugel ükskord kohal olen, saadan teile kindlasti palju vihmaseid-tuuliseid tervitusi!

Kommentaare ei ole: