laupäev, 8. september 2007

sissejuhatuseks

Tere kallis publikum!

Käesolevast blogist saate võimaluse lugeda kahe eesti tudengi seiklustest Ühendkuningriigis. Nimelt läheme mina Paul ja mu klassiõde (tehniliselt küll enam ju mitte aga ikkagi) Kati sinna õppima. Mina lähen Gloucesteri-nimelisse linna fotograafiat ja tema Walesi pealinna Cardiffi mingisugust filminduse asja õppima. Küllap ta ise kirjutab juba lähemalt.
Selle blogi sihtrühmaks on meie Eestimaale maha jäävad sõbrad-sugulased, aga ega me kedagi ära ajama hakka. Veidi kuulsust eestimaises internetis ei tee ju kunagi paha.

Veidi ka operatsiooni "näljane eesti tudeng inglismaal" ajalisest küljest. Mina sõidan Eestist ära 11ndal septembril, Kati veidi hiljem. Ja ärge üldse rääkigegi mulle sellest, kui lõbus 11ndal reisimine olema saab. Ma kujutan juba täiesti ette. Ühesõnaga võib siin lähipäevadel veel veidi vaikust olla, kui ehk vaid mõni sissejuhatav lugu sellest, mida me õpime ja kui raske kohvrit pakkida oli.
Blogi-logistilist vürtsi lisab veel see, et mina, nagu iga endast lugu pidav digi-fotograaf kunagi, sõidan Inglismaale arvutita. Seega sõltub minu siia kirjutamine esimestel nädalatel suuresti sellest, kui palju tsivilisatsiooni mere taga on ja kas ma kusagil internetti saan. Siis aga jõuab mu Inglismaalt tellitud rüperaal mulle Eestist järele ja pidu võib alata. Katil kuuldavasti sellist probleemi ei ole, sest oma laptopi laadija sai ta edukalt kokku pandud ja ma võin kihla vedada, et ka internetilevi on tal olemas.

Kommentaare ei ole: