kolmapäev, 26. september 2007

Ootan jätkuvalt kooli...

Ma olen kadedusest roheline, et Paulil juba loengud toimuvad!! Minul olid siis eile ja täna need "eriti tähtsad" üritused - Introductory Talk ja Enrolment. Iseenesest olid need täiesti mõttetud asjad, sest kõike seda oleks saanud teha ka Interneti kaudu. Ma olen suhteliselt kurb ja pahane, et ma olen juba nädal aega siin passinud ja esmaspäeval algab alles kool! Kaua ma ikka siin elamisega harjun ja parimaid toidupoode otsin!? Õppeaineid oleks samahästi võinud ka Eestis Interneti kaudu valida, aga ei, siinsed traditsioonid 19. sajandist näevad ette, et tuleb raisata metsikutes hunnikutes paberit, raha ja nii personali kui ka õpilaste aega! Ja siin ju traditsioone ei muudeta! Niisiis elan ma oma pisikeses toakeses, mis on otsast otsani täis pabereid ja tähtsat infot sisaldavaid raamatukesi, kusjuures mul ei ole veel ühtegi õpikut ega vihikut ega midagi! Kõik on lihtsalt mingi mõttetu "eriti oluline" info:S

Lisaainete valimine ja põhiainetele registreerimine tegi minust siis ametlikult Cardiff University õpilase. PR ja History of Mass Communication and Culture on esimese poolaasta põhimoodulid. Sain kätte ka kogu tunniplaani - kool on esmaspäevast neljapäevani, reeded nihverdasin vabaks (juhuks kui tekib mõte minna Paulile külla, Londonisse või hoopis Eestisse:)). Iga nädal on kaks kahetunnist loengut, üks ühetunnine loeng ja kolm seminari. Iseenesest ei tundunudki väga hull... kuni hetkeni, mil sain kätte terve esimese poolaasta tundide ja seminaride kirjeldused ehk siis õppekava. No ei ole võimalik! Absoluutselt igaks seminariks on vaja midagi kirjutada, on selleks siis essee, uurimus või mingi muu asi. Absoluutselt igaks loenguks on vaja lugeda vähemalt kolm või neli raamatut. See tundub täiesti utoopiline! Või ma tõesti pole enam üldse harjunud õppima!? Ei, see on siiski pigem võimatu - kolm mahukat kirjalikku tööd ja umbes kümme raamatut nädalas:S Aga see on siiski parem, kui niisama passimine! Selles olen ma küll täiesti kindel.

Ja ega praegu muud põnevat polegi... saingi ainult vinguda jälle:D Tsauuuu!

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Oi ei Katikene, unusta interneti põhine asjaajamine küll kohe heaga ära! Kui ma õigesti aru saan siis teil on tubades interneti ühendus , vot selle üle tuleb õnnelik olla. See , et üldse võimalus võrku saada on, see on juba privileeg !

Mina kössutan siin poole ruutmeetrises ühiskasutuses oleva peldiku kabiiniekses. Perse külmetab ja selg valutab ja sitahais käib üle pea....

Peldik siis sellepärast , et meie tuba on teises maja pooles ja siiapoole ultaub kõrvalhoone wifi leviala.