neljapäev, 27. september 2007

mastaapidest jm.

Sellega, et siin asjad eriti interneti kaudu ei toimu, arvestasin ma juba pikalt enne tulekut. Ka kogu asjaajamine erinevate ülikoolide jm. organisatsioonidega, mis nüüdsest võttes algas juba pea aasta tagasi, toimus ju posti teel ja kiviaegselt. Isegi on hästi, et ise oma andmetele kooli andmebaasis ligi saan ja neid uuendada ja nii edasi. Eelmisel reedel avatud konto juurde ootan kaarti postist siiani ning enne reedet temast väga ei unista. Isegi hästi, et homme on reede ja vaba. Täna sai küll viimane sularaha otsa (rull filmi 4.50 projektikaaslasega pooleks, ilmutamine 6 naela kahe peale) ja õhtul peale treeningsessiooni töö juures peaksin minema Joe sünnipäevale. Õnneks on teatavad hädavarud siiski veel olemas.

Tegelikult tahtsin teile aga rääkida erinevatest mastaapidest minu ülikooli ja selle vahel, mis minu teada kodus toimub.

Näiteks käis vist eelmisel reedel Parkis mängimas keegi Ministry of Sound-i DJ. Ma ei ole küll ekspert, aga pidada olema kõva sõna. Mul küll ei olnud raha ega väga ka aega sinna minna, aga ikkagi on lahe mõelda et Tartu ülikooli kohvikus sellist asja juba naljalt ei näe.
Loenguid tuleb meile mingil hetkel lugema keegi Magnumi fotograaf. Ka küllaltki kõva sõna minu teada. Kui te veel ei tea, siis Magnum on üks maailma tuntumaid ja vist ka esimesi fotoagentuure.
Samas on kodus aga internetiteenused paremad.

2 kommentaari:

Kaarel Nurk ütles ...

Ma pole küll oma kooli pime patrioot, aga pean ütlema, et Sinu toodud näide ei tähenda ju midagi. Nende meeste töö ongi kimada ööd läbi mööda briti kiirteid ja inimestelt raha võtta (kui nad parasjadu välismaale bookitud pole).

Kaarel Nurk ütles ...

Aga Magnumi meestelt kindlasti inspiratsiooni võimalik saada. Respect.