reede, 14. september 2007

lõpuks omas kodus

Pealkiri on muidugi tehniliselt eksitav, aga mõni minut tagasi kolisin sisse oma õigesse ühikasse, kus veedan ülejäänud aasta.
Hetkel olen veetnud oma toas küll umbes poolteist minutit ning istun nüüd raamatukogus internetis, aga muljeid võin siiski kirjutada. Tuba on pisut suurem sellest, kus eelmise nädala veetsin. Pittville campus üldiselt on vist veidi vanem kui Park ja ka näiteks raamatukogu arvutipark tundub veidi tagasihoidlikum. Samas, siin on näiteks ka hunnik mac-e, mida mujal leida ei olnud, seega tundub, et kunstihingedele ja disainipededele siiski mõeldakse.

Pittville asub suhteliselt linna servas ja keskusest kaugemal kui kõik teised campused. Samas näiteks Francis Close Hall, kus õpivad paljud nendest rahvusvahelistest, kellega suhelnud olen, ei ole väga kaugel, ja sealt linna ei ole ka väga pikk kõmpimine. Üldiselt on mastaabid vist ikka enamvähem Tartuga sarnased, ning kui lisaks arvestada seda, et ülikooli asutuste vahel liigub tasuta eribuss ja kogu maakonna piires on üliõpilastele bussiga liiklemine täiesti tasuta, ei ole väga kehv värk.

Hetkel on kõikjal täielik vaikus ja olen ainuke õpilane arvutiklassis. Peale minu on siin veel kaks töötajat, kes uusi silte ja infolehti seintele panevad. Kogu ülikool valmistub pühapäevaseks õpilaste saabumiseks. Hetkel olen vist ainukene siin elav inimene, aga pühapäevast läheb kindlasti lõbusamaks.

Täna õhtul seisab ees aafrikateemaline pidu juba vanas heas ja tuttavas Parki SU (students union) baaris. Eilne karaokeüritus oli minu jaoks täielik läbikukkumine, kui tasuta söök välja arvata. Karaoke on spordiala, millest mina eriti aru ei saa. Milleks huilata valjusti ja täiesti oskamatult, suvalised tümpsukaverid eriti juustustest 90ndate lugudest taustal matsumas. Võiks ju neid samu lugusid originaalis plaadilt mängida ja pidu panna. Küllap on täna ägedam. Aafriklasi on siin palju ja enamus on sõbralikud ja lahked. Niipalju, kui kuulnud olen, pidavat nad korralikke pidusid tegema. Saame näha.

Kui ma a) välja mõtlen kus mõnda photoshopiga arvutit kasutada saab või b) oma läptopi kätte saan, panen pilte ka.

Ja muideks, kena Kati pidu teile. See on vist täna, eks?

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Tead inimene. See ei ole absoluutselt viisakas kui sa rägid koguaeg kui suur ekraan ja kui palju mace ja kui tore karaoke masin sul on jne... Kurat mul ei ole internettigi.
Ja pealegi, jutt sellest kuidas campuse ümber on suured pargid ja asjad, no kuugle härra, mõelge ikka teiste paele ka kurat.

Aga aitäh! Täna tuleb kindlasti hea pidu! Kas just Kati pidu aga kõva ladina küte küll !!!!

Hoia laadung laetud !