esmaspäev, 19. november 2007

õppused

Terve eilne päev kulus siis reisimisele - kaks ja pool tundi bussis, tund aega lennujaamas, kaks tundi lennukis, viis tundi teises lennujaamas (tappev), tund aega lennukis, tund aega taksojärjekorras (!) ja pool tundi taksos. Ja mitte et see veel kõik oleks.. loomulikult olin ma oma majavõtmed suurde kohvrisse pakkinud (tol hetkel maja ees külmetades arvasin, et jätsin need üldse Eestisse). Seega seisin ma maja ees vihma käes (kell 11 öösel) veidi rohkem kui pool tundi, üritades kõigile korterikaaslastele meeleheitlikult helistada. Keegi vastu ei võtnud, asi lõppes siis sellega, et ma karjusin Johni, Niki, Philipi ja Luke'i nimesid, kelle aknad tänava poole on. Lõpuks John kuulis ja ma sain ka vihma käest tuppa. Nalja oli minu kulul muidugi terveks õhtuks.

Väga mõnus ja kodune tunne tekkis kohe, kui ma nägin, millised nämmad söögid mulle tehtud olid:) Nii eelroog värske basiiliku salat tomatite ja avokaadoga (peakokk Nik), pearoog ahjus küpsetatud kala (Radvile) ja kartulipuder:D (Phil) kui ka hiigelsuur tort (tüdrukute ja Johni looming) olid imehead. Sain neile rääkida, kui hea oli kodus olla ja kallitega pidutseda;) Sõime ja lobisesime.. magama sain alles kella poole kolme ajal. Hoolimata suurest väsimusest tuli ennast juba 5.30 tohutu lärmi peale üles ajada - tuletõrjealarmi test. Haarasin siis võtmed, plätud ja salli ning lippasin toast uniselt, aga rõõmsalt välja. Kõik olid juba teel alla. Seisime siis õues, mingid asjapulgad kontrollisid nimesid, et kas kõik ikka on õues. No tõesti, seda oleks võinud ka sees teha - ikka rõvedalt külm oli paljaste säärtega, põhimõtteliselt t-särgis:D Ma ei tea, kus need mehed vea tegid või miks nad ei märganud, aga ühel hetkel mina ütlesin, et Niki ja Phili pole. Tore, nemad toodi siis isiklikult alla, Philip oli kenasti teksased ja särgi selga ajanud, Nik oli hambad ära pesnud - ja nende idiootidega elan mina siis koos!! Igatahes ei oldud meiega üldse rahul ja lubati seda õppust lähiajal mitu korda korrata (aitäh, Nik ja Philip!), et ikka kõik aru saaksid, et täpselt kahe minutiga peavad kõik majast väljas olema. Naljakas oli muidugi ka, sest kõik peale nende kahe olid ööriietes või peaaegu alasti, padjanäod ees. Umbes poole tunni pärast lasti meid tagasi voodisse.

Tänane päev on seega möödunud poolunes. Hommikune communications loeng läks küll ühest kõrvast sisse, teisest välja, Academic Study oli juba parem, filmiseminar oli asjaolusid arvesse võttes päris asjalik. Praegu aga tuleb ennast kokku võtta ja hakata järjekordset esseed kirjutama - seekord siis teemal filmi ja plagiarismi seoste võimalikkusest ja reaalsusest or sth. Kui täna üldse magama saan, siis tuleks ehk kõigi riietega voodisse minna, et hommikuseks õppuseks valmis olla!?

Kommentaare ei ole: