kolmapäev, 10. oktoober 2007

Sünnipäev!

Esiteks, suur suur suur aitäh kõigile, kes mind meeles pidasid ja mulle helistasid, sõnumi või pika sünnipäeva meili saatsid, või siis kasutasid õnnitlemiseks meie vana head Orkutit:) AITÄH!! Kurvem teadaanne neile, kes küsisid, kas ma olen saanud kätte nende poolt saadetud kaardi/postipaki - ei. Nagu Paul juba maininud on, siis praegu on meil siin postitöötajate streik ja seega pikeneb mu sünnipäev tõenäoliselt järgmisse nädalasse, kui ma hakkan vaikselt kaarte ja kirju saama.

Nüüd siis natuke kõigest pikemalt. Hommikul enne loengut läksin kööki ja mind ootas seal ees suur tüdrukute enda küpsetatud pannkoogitort. See oli niiiiiii hea! Hästi palju pannkooke üksteise otsa hunnikusse laotud, vahele oli tehtud kirsikreem ja kõik see oli kaetud sulašokolaadiga. Nämma!!
Sain kõigi käest sünnipäevakaardid (üks nilbem kui teine:D) ja kingituseks hästi suure kruusi, kuhu on peale kirjutatud Our Lovely Chocoholic:) Ja siis ma sain veel pesupoe kinkekaardi ka, aga sellel pole vist mõtet pikemalt peatuda:P
Kui kook otsa sai, oli aeg minna kooli. Õnneks oli mul eriti lühike päev - kõigest üks loeng (avastasime Amyga, et see meie Poola õppejõud sarnaneb üliväga Arnold Schwarzenegger'iga) ja üks seminar (Academic Study aines oli see meie esimene seminar ja kuna seminari läbiviija on wales'lane oma kohutava aktsendi ja habemega, siis kahjuks jäi mul selgusetuks isegi seminari teema, sisust rääkimata - lihtsalt mitte midagi ei saa aru, mis ta räägib!). Sellega oli päev läbi. Siis mõtlesin, et võiks minna linna ja osta veel ühe koogi õhtuks ka. Poolel teel kesklinna tulid mulle vastu John ja Philip, kes keelasid mul edasi minna. Polevat vajadust. Käes olid neil suured pakid, niiet võisin aimata, milles asi.
Kodus oli vaja kõigil natuke aega õppida, aga kell seitse öeldi mulle, et ma ennast kella 8ks valmis paneks. Andsin endast siis parima ja läksin õigeks ajaks kööki, kus ootas mind hiiglasuur šokolaaditort, küünlad peal. Laual oli kaheksa kruusi ja mitumitu pudelit šampust. Sain lausa kaks korda küünlaid puhuda, et ikka kõik saaksid selle hetke korralikult jäädvustada, kui mul põsed punnis on ja ma midagi soovin. Sõime, jõime ja siis helistas Laura (Kaseke). Võtsin vastu ja hõiskasime peaaegu korraga: Tsauuuuuu tibuuuuuuu! Ja see tundus kõigile mu sõpsikutele nii naljakas, et mind mõnitati sellega veel täna hommikulgi. Lisaks oli neil muidugi lõbus kuulata Laura huilgamist, mis telefonist päris hästi välja kostus!:)
Edasi läksime linna. Plaanis oli minna Oceana'sse, mis on Cardiffi suurim klubi, kuuldavasti on seal eriti palju saale, mitu tasandit ja pidi olema hästi efektselt valgustatud/sisustatud. Muidugimõista oli tegemist teisipäeva õhtuga ja kuigi klubi oli lahti (siin on kõik klubid lahti terve nädala, isegi pühapäeviti ja esmaspäeviti), polnud seal peaaegu ühtegi inimest. Lahked turvamehed ütlesid meile, et me tuleks neljapäeval tagasi, aga et täna on üliõpilaste pidu Liquid'is. Hakkasime siis minema. Teel sinna peatati meid mingi täiesti suvalise klubi ukse peal ja anti kätte flaierid, millega sai sees tasuta shot'i. Sissepääs oli ka tastuta, niiet mõelge siis ise, kas me läksime oma joogi järele või mitte. Sama kiiresti kui sisenesime, me ka väljusime.
Jõudsime Liquid'sse, ostsime piletid ja oligi pidu! Järjekordselt ei saanud ma aru, kuidas saab ühel peol järjest mängida Umbrellat, Summer of 69 ja siis kohe otsa mingit kahtlast Atlantise muusikat (Katri ja Marika: teate-küll-mis-muuvi ei tee siin keegi nii hästi järgi, kui Tartus teadagi kus:D)!? Aga nagu vana teada tõde ütleb: pole halba pidu, on vähe alkoholi. Ja seda mul jätkus, tahtsid ju kõik mulle välja teha.
Igatahes jätkus tantsu ja pidu kella neljani, siis tulime läbi tohutult ilusasti valgustatud kesklinna koju ära. Nüüd siis, pärast 4-tunnist und, tuleb jälle kooli minna. Täna on ees ootamas mu lemmikud filmikunsti ained ja üldse mitte lemmik (loe: mõttetu mulli ajamine) Human Communication.

Veelkord aitäh kõigile õnnitluste eest!:) Jooksen kooli nüüd!
Kallistan!!

P.S. Püüan täna õhtuks korraldada ka pildireportaaži eilsest päevast ja õhtust (Orkutis muidugi:P)!

Kommentaare ei ole: