esmaspäev, 24. september 2007

Ma olen hämmingus!

Kuna minul jätkuvalt veel kooli ega loenguid pole, on mul aega tegeleda muude asjadega. Tänane suurim saavutus oli tüdrukutega umbes kolme miili kaugusele linna suurimasse supermarketisse kõndimine. Ilmselgelt olid mu ootused poe osas liiga kõrged - igatahes enam ma ei imesta, et tugevalt üle poole briti naistest on masendavalt koledad ja paksud! Poeriiulid on täis pudeleid ja purke siltidega Pancake Mix, Hamburger Sauce või Fresh Tuna-fish Sandwich Cream (milles muide tuunikala sisaldus on tervelt 11%). Kõik asjad poes säilivad nii kaua, et ma oleksin võinud täna terve õppeaasta toiduvaru ära osta. Juurviljad ja puuviljad on siin enamuses juba tükeldatud ja vaakumisse pakendatud - lõunaks söödud toorsalat maitses nagu saepuru. See võib tunduda niisama vingumisena, aga tõesti, ma annaks praegu nii palju, et süüa tatraputru, keedukartulit (mis tõesti maitseks ka nagu kartul) ja juua kodust sõstramorssi!! Ohjah...

Eile oli kõige suurem ametlik Freshers' Welcome Party, millega algas sümboolselt uus õppeaasta (osadel õpilastel oli enrolment täna, neil hakkab kool juba homme). Pidu ise oli natuke imelik. Ma ei saa aru, kuidas saab ühte pidu planeerida nii, et muusika varieerub täiesti seinast seina - ja ma mõtlen tõesti seinast seina: ühe õhtu sisse mahtusid Guns'n'Roses ja Sean Kingston, oma comebacki tegi Backstreet Boys ja kõige selle vahele mängiti Atlantise stiilis muusikat. Kõigest natuke ehk siis mitte midagi. Samas, tundus isegi, et see kompott läks rahvale peale... Vähemalt britid ise olid ülirahul ja tantsisid nii kuidas jaksasid! Eks oma osa oli selles ka väga odaval kangel alkoholil, mida nad nähtavasti eriti ei kannatanud (sealhulgas ka meie korterisse viimasena saabunud elanik Luke, Dundeest, kes terve tänase päeva suurt veepudelit kallistanud on).

Homme varahommikul algab siis minul enrolment, ülehomme on lootust, et toimuvad esimesed loengudki. Ootan põnevusega! Tundub, et nii tähtsa päeva eel tuleb aga magama minna raskendatud tingimustes, sest mu tore naaber Philip kuulab väga kõvasti mingit täiesti kohutavat Poola popmuusikat.. Eks siis paistab, kas tuleb minna koputada ta ukse peale, teha unist ja vihast nägu või mitte. Head ööd:)

1 kommentaar:

Marta. ütles ...

eesti toidust ikka paremat vist pole.siin USAs ei ole normaalset piima isegi ja muudest asjadest r22kimata.aind t6esti s2ilitusained ja keemia.t2na juhtusin vaatama, et vees, mida ma igap2ev palju joon, on peale vee veel miljon muud asja :S

aga tegelt on 2ge lugeda, et teil m6lemal seal nii 2ge tundub olevat.edu teile.